Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.     

 

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,

kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems

sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

 © Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

_____________________________________________________________________________________________________________________

Antakalnio poliklinika yra įstaiga.

Čia gydytojai gydo žmones.
 

Antakalnio poliklinikos adresas yra Antakalnio gatvė 59, Vilnius.

Antakalnio poliklinikos telefonas yra +370 5 234 2515.

Antakalnio poliklinikos

elektroninio pašto adresas yra info@antakpol.lt

Poliklinikos gydytojai dirba:

  • pirmadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,
  • antradienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,
  • trečiadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,
  • penktadienį nuo 07:00 iki 20:00 valandos,
  • šeštadienį nuo 08:00 iki 16:00 valandos.

Šeštadienį dirba tik budintys šeimos gydytojai ir odontologai.

Budintys šeimos gydytojai rūpinasi Jūsų sveikata.

Odontologai rūpinasi Jūsų dantų sveikata.

  • sekmadienį Antakalnio poliklinika nedirba.



Kas yra Antakalnio poliklinika?

Antakalnio poliklinika yra medicinos įstaiga.

Poliklinikos darbuotojai padeda žmonėms būti sveikiems.

Antakalnio poliklinika yra Vilniaus mieste.

Tačiau į polikliniką ateina ne tik Vilniaus, bet ir visos Lietuvos žmonės.

Kiekvienais metais poliklinikoje gydytojai atlieka labai daug:

  • gydytojų konsultacijų.

Gydytojo konsultacija yra gydytojo susitikimas su žmogumi.

Susitikimo metu gydytojas sužino, kaip žmogus jaučiasi.

Tada gydytojas gali padėti žmogui.

Pavyzdžiui, pasakyti, kokius vaistus žmogus turi gerti,

kad pasveiktų. 

  • laboratorinių tyrimų.

Laboratoriniai tyrimai yra, pavyzdžiui, kraujo tyrimai.

Kokias paslaugas galite gauti Antakalnio poliklinikoje?

Antakalnio poliklinikoje galite gauti

šeimos medicinos paslaugas.

 

Šeimos gydytojai rūpinasi jūsų sveikata.

Jie gydo, kai sergate.

Jie gali patarti, kaip išlikti sveikiems.

 

Jeigu norite užsiregistruoti pas šeimos gydytoją:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 5 234 2515.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyną nuorodą apačioje:

www.antakpol.lt 

Antakalnio poliklinikoje galite gauti

psichikos sveikatos paslaugas.

 

Psichiatrai ir psichologai padeda spręsti psichikos sveikatos problemas.

Pavyzdžiui:

  • padeda, kai Jums yra liūdna,
  • padeda, kai Jums yra pikta.

 

Jeigu norite užsiregistruoti pas psichiatrą arba psichologą:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 5 234 2515.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyną nuorodą apačioje:

www.antakpol.lt 

Antakalnio poliklinikoje galite gauti

odontologo paslaugas.

 

Odontologai rūpinasi jūsų dantų sveikata.

Jie gali padėti, kai skauda dantį.

Taip pat jie gali patarti, kaip prižiūrėti dantis.

 

Jeigu norite užsiregistruoti pas odontologą:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 5 234 2515.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyną nuorodą apačioje:

www.antakpol.lt 

Antakalnio poliklinikoje galite gauti

slaugos paslaugas.

 

Slaugytojai padeda tada, kai žmogui reikia pagalbos.

Pavyzdžiui, tada, kai žmogus negali padėti pats sau

ir jam reikia pagalbos.

Slaugytojai:

  • prižiūri žmones ligoninėje,
  • prižiūri žmones namuose.

 

Jeigu norite gauti slaugos paslaugą, turite užsiregistruoti pas šeimos gydytoją.

Šeimos gydytojas pasakys, ką daryti toliau.

Užsiregistruoti pas šeimos gydytoja:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 5 234 2515.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyną nuorodą apačioje:

www.antakpol.lt 

Antakalnio poliklinikoje galite gauti

gydytojų specialistų konsultacijas.

 

Gydytojai specialistai rūpinasi skirtingais žmonių organais.

Organai yra žmogaus viduje.

Pavyzdžiui:

  • gydytojai kardiologai rūpinasi širdimi,
  • gydytojai neurologai rūpinasi žmogaus nervų sistema.

 

Jeigu norite užsiregistruoti pas gydytoją specialistą:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 5 234 2515.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyną nuorodą apačioje:

www.antakpol.lt 

Antakalnio poliklinikoje galite gauti

dienos chirurgijos paslaugos.

 

Chirurgijos paslaugos yra įvairios operacijos.

Pavyzdžiui, akių operacija.

 

Jeigu norite užsiregistruoti chirurgijos paslaugai:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 5 234 2515.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyną nuorodą apačioje:

www.antakpol.lt 

Jeigu norite užsiregistruoti į Antakalnio polikliniką:

  • galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 5 234 2515.

  • Galite užsiregistruoti internetu.
    Tada turite paspausti mėlyną nuorodą apačioje:

www.antakpol.lt



Jeigu Jums reikia skubios pagalbos,

pavyzdžiui, pasidarė labai blogai, tačiau Antakalnio poliklinika nedirba.

Jūs:

  • skambinkite greitosios medicinos pagalbai.

Pagalbos numeris yra 112.

  • kreipkitės į Vilniaus miesto klinikinę ligoninę.

Ligoninės adresas yra Antakalnio gatvė 57, Vilnius.