Antakalnio poliklinikos Jaunimo sveikatos centras nuolat organizuoja įvairius renginius, psichologines grupes. Šiame puslapyje rasite visą aktualiausią informaciją apie šiuo metu vykdomas veiklas.

Grupiniai užsiėmimai „Asmeninės ribos: kaip jas nubrėžti?" (pradžia spalio 5 d.)
Gebėjimas suprasti ir nustatyti ribas gyvenime yra vienas esminių emocinę ir fizinę gerovę palaikančių veiksnių. Ribos leidžia suprasti, kur pasibaigiame mes ir prasideda kiti žmonės. Nepaisant jų svarbos, neretai ribas nustatyti gali būti sudėtinga dėl kylančių nemalonių jausmų ar neaiškumo, kaip tą padaryti ir kodėl to reikia.

Dėl to, šių keturių užsiėmimų metu aiškinsimės, kas yra ribos, kokios jos būna, kuo skiriasi sveikos ribos nuo pažeistų, kaip tai atsispindi kiekvieno gyvenime. Taip pat kalbėsime apie ribų nustatymą santykiuose ir kitose gyvenimo srityse; aiškinsimės, kodėl sunku nustatyti ir išlaikyti ribas; mokysimės pasakyti „ne“.

Užsiėmimus sudarys psichoedukacijos dalis, diskusija ir savo patirčių tyrinėjimas bei praktinis įgytų žinių pritaikymas, todėl svarbus bus dalyvių įsitraukimas ne tik užsiėmimų metu, bet ir užduočių atlikimas tarp užsiėmimų: dalyvių bus prašoma tyrinėti savo ribas, praktikuotis nustatyti jas gyvenime, stebėti kaip tą daro kiti.

Grupės dalyvių skaičius: 10 asmenų
Grupės dalyvių amžius: 16-29 m.
Grupės laikas: trečiadieniais 12:30-14:00 val.
Pirmas užsiėmimas įvyks: spalio 5 d.
Susitikimų vieta: gyvi užsiėmimai vyks Antakalnio poliklinikos psichikos sveikatos centre (A korpuse) A312 kabinete.
Užsiėmimus ves: medicinos psichologė Karolina Jocytė

Užsiėmimų temos:
1 užsiėmimas (spalio 5 d.) Ribų samprata
2 užsiėmimas (spalio 12 d.) Ribų nustatymas ir kaip pasakyti “ne”
3 užsiėmimas (spalio 19 d.) Ribų nustatymas ir kaip pasakyti “ne” (tęsinys)
4 užsiėmimas (spalio 26 d.) Atsakingas buvimas santykyje - pagarba kito riboms

Nuoroda į registracijos formą: https://forms.gle/nvGw5Df2Dnyv6jRb8



Užsiėmimai finansuojami iš Vilniaus miesto savivaldybės programos „Sveikata ir sveikatingumas“ priemonės „Sveikos gyvensenos politikos formavimas. Sveikatos apsaugos, užkrečiamų ir neinfekcinių ligų profilaktikos ir kontrolės, priklausomybės ligų ir psichikos sveikatos prevencijos programų įgyvendinimas“ 2022 metų asignavimų.
Mindfulness (dėmesingu įsisamoninimu) grįsti streso valdymo užsiėmimai (pradžia spalio 7 d.)
Kviečiame dalyvauti nemokamuose seminaruose „Dėmesingu įsisamoninimu (angl. Mindfulness) grįstas streso valdymas"

Dėmesingu įsisąmoninimu grįsti streso valdymo užsiėmimai apjungs praktiką bei teorines žinias padedančias geriau atpažinti savo jausmus bei tvarkytis su stresinėmis situacijomis.
Mokysimės sąmoningai valdyti dėmesį, praktikuosime buvimą dabartyje (kai mūsų protas „nuslenka“ į praeitį arba ateitį, mes vėl valingai jį gražiname į dabartį), per kvėpavimo pratimus ugdysime įgūdžius, kurie leis įsisąmoninti disfunkcines mintis, emocijas bei kūno pojūčius.

Grupės dalyvių skaičius: 10-12 asmenų. 

Grupės dalyvių amžius: 16-29 m.

Grupės laikas: penktadieniais, 16:00. 

Pirmas susitikimas įvyks: 2022 m. spalio 7 d.., sekantys susitikimai vyks kas savaitę iki spalio 28d.

Susitikimų vieta: gyvi užsiėmimai vyks Antakalnio poliklinikoje, Psichikos sveikatos centre, A311 kabinete (Dienos stacionare).

Užsiėmimus ves: medicinos psichologė Monika Lukoševičiūtė

Seminarų temos:

1 seminaras (spalio 7 d.): Kas yra dėmesingumas? Tvarkymasis su trukdžiais ir barjerais bei Kaip mes matome pasaulį

2 seminaras (spalio 14 d.): Stresas ir kaip jį galime sutikti įsisąmonintu būdu bei buvimas dabartyje.

3 seminaras (spalio 21 d.): Mintys nėra faktai - emocijų įsisąmoninimas ir susidraugavimas su jomis.

4 seminaras (spalio 28 d.): Rūpinimasis savimi,  žvilgsnis atgal ir judėjimas pirmyn.


Nuoroda į registracijos formą: 

https://forms.gle/kgWKFQveFGM1E68K8


Užsiėmimai finansuojami iš Vilniaus miesto savivaldybės programos „Sveikata ir sveikatingumas“ priemonės „Sveikos gyvensenos politikos formavimas. Sveikatos apsaugos, užkrečiamų ir neinfekcinių ligų profilaktikos ir kontrolės, priklausomybės ligų ir psichikos sveikatos prevencijos programų įgyvendinimas“ 2022 metų asignavimų.

Kasdienio streso valdymo užsiėmimai (registracija BAIGTA)

Jeigu tau 18-29 metai ir ieškai būdų, kaip išmokti kontroliuoti kasdien patiriamą stresą, kviečiame Tave į streso valdymo užsiėmimus, kuriuose galėsi ne tik sužinoti apie įvairius streso kontrolės metodus, bet ir juos išbandyti praktiškai. 

Grupės dydis – 10-12 žmonių. Grupės susitikimai vyks trečiadieniais nuo 18:30 iki 20:00 val. Antakalnio poliklinikoje A312 kabinete. Grupę ves medicinos psichologė Milda Anužytė. Iš viso planuojami keturi susitikimai, žemiau pateikiamas trumpas aprašas apie kiekvieną iš jų. 

Grupės dalyvių skaičius: 10-12 asmenų.

Grupės dalyvių amžius: 16-29 m.

Grupės laikas:  trečiadieniais nuo 18:30-20:00 val. 

Pirmas susitikimas įvyks: spalio 12 d.

Susitikimų vieta: gyvi užsiėmimai vyks Antakalnio poliklinikoje, Psichikos sveikatos centro A312 kabinete.

Užsiėmimus ves: medicinos psichologė Milda Anužytė

Nuoroda į registracijos formą: 

https://forms.gle/5yBkiyAa41N3wx4QA



Susitikimų aprašymai

Nuimk stresui kaukes: streso atpažinimo užsiėmimas (10 12)

Siekiant išmokti kontroliuoti kasdienį stresą, labai svarbu pirmiausiai išmokti jį atpažinti. Kadangi stresas kartais slepiasi po įvairiomis „kaukėmis“ ir kiekvienam žmogui gali pasireikšti skirtingai, atpažinti išgyvenamą stresą gali būti ne taip paprasta. Šio užsiėmimo metu diskutuosime apie streso patyrimą kasdieniame mūsų gyvenime, sužinosime, ar stresas gali būti naudingas, teoriškai ir praktiškai mokysimės atpažinti streso patyrimą savo kūne, mąstyme, emocijų pokyčiuose. 

Stresas ir mūsų kūnas (10 19)

Ne tik mūsų psichikos, bet ir kūno sveikata labai susijusi su streso patyrimu. Šio užsiėmimo metu aiškinsimės, kaip stresas veikia mūsų kūną ir kaip, pasitelkus savo pačių kūno procesus, galima reguliuoti streso patyrimą. Taip pat praktiškai išbandysime fiziologinius (gilaus kvėpavimo, progresyvios raumenų relaksacijos, raumenų įtampos valymo) pratimus, skirtus kasdienei streso reguliacijos praktikai. 

Stresas ir mūsų vaizduotė (10 26)

Mokantis kontroliuoti stresą, galima pasitelkti įvairius įrankius. Vienas jų – mūsų pačių vaizduotė. Šio užsiėmimo metu aptarsime streso ir vaizduotės ryšį ir praktiškai išbandysime vaizduotės pratimus streso valdymui. 

Stresas ir minčių valdymas (11 09)

Streso patyrimas dažnai yra susijęs su tuo, kaip mes interpretuojame kasdienes ar iššūkius keliančias situacijas. Užsiėmimo metu diskutuosime ir bandysime atpažinti, kokios mūsų mintys dažnai sustiprina patiriamą stresą. Taip pat išbandysime praktinius minčių valdymo pratimus, padedančius kontroliuoti patiriamą kasdienę įtampą. 


Užsiėmimai finansuojami iš Vilniaus miesto savivaldybės programos „Sveikata ir sveikatingumas“ priemonės „Sveikos gyvensenos politikos formavimas. Sveikatos apsaugos, užkrečiamų ir neinfekcinių ligų profilaktikos ir kontrolės, priklausomybės ligų ir psichikos sveikatos prevencijos programų įgyvendinimas“ 2022 metų asignavimų.

Nemokami MINDFULNESS užsiėmimai (Registracija BAIGTA)

Mindfulness tikslas- priimti realybę, išgyvenamus pojūčius, emocijas ir jausmus, tokius, kokie jie yra, be vertinimo ir su atjauta sau.

Mindfulness nauda:

  •   padeda saugiai išgyventi nemalonias mintis ir jausmus bei kūno pojūčius
  •   didinamas atsparumas savo reakcijose į nemalonias patirtis
  •   patiriama daugiau ramybės ir stabilumo
  •   išplečiamas savęs priėmimas ir atjauta 

Užsiėmimai 

Kiekvieną užsiėmimą sudarys teorija + praktika: grupės metu bus pateikiama teorinė informacija apie Mindfulness bei vedami praktiniai užsiėmimai, mokomasi Mindfulness technikų pritaikymo įtampos, streso mažinimui.

Grupės dalyvių skaičius: 4-10 asmenų.

Grupės dalyvių amžius: 16-29m.

Grupės laikas: antradieniais 13:00-14:30 val.

Pirmas susitikimas įvyks: spalio 4 d.

Susitikimų vieta: A307

Užsiėmimus ves: medicinos psichologė Gintvilė Šurvelytė


Užsiėmimų temos: 

1 užsiėmimas (spalio 4d.): teorija apie Mindfulness, grupės narių susipažinimas;

2 užsiėmimas (spalio 11d.): dėmesingas buvimas (teorija+ praktika);

3 užsiėmimas (spalio 18d.): kūno pojūčių įsisąmoninimas ir priėmimas praktinio užsiėmimo metu (teorija+praktika);

4 užsiėmimas (spalio 25d.): atjautos sau stiprinimas taikant Mindfulness (teorija+ praktika).

 

Registracijos nuoroda: https://forms.gle/x7sJnGoPxbR5GVfC6